News
Loading...

LETIO AUTOMOBILOM KROZ ZRAK DESETAK METARA: Pogledajte kakvu je nesreću preživio hrvatski vozač

Ne prateći cestu u oštrom zavoju vozač je automobilom produžio ravno, probio slabašnu zaštitnu ogradu, letio 10-tak metara i završio na napuštenoj pruzi. Prvi su mu pomogli stanari obližnjih kuća

– Čula sam udarac i kada sam pogledala vidjela sam automobil u zraku, bilo je strašno – kazala je svjedokinja nesreće koja je oko 15.35 sati u subotu bila u bjelovarskoj Osječkoj ulici u blizini starog groblja Sv. Andrije.
– Bio je pri svijesti kada sam došao do njega i koliko sam vidio mogao je micati rukama i nogama, no kako se žalio da ga boli glava i vrat nismo ga izvlačili. Ekipa Hitne pomoći je došla vrlo brzo i oni su ga izvukli i odvezli u bolnicu – kazao je vlasnik obližnje kuće koji mu je priskočio u pomoć.
 



controls
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentari :

Objavi komentar