News
Loading...

(VIDEO) HAOS U ZVEZDAMA GRANDA: Kandidat očitao “bukvicu” žiriju, svi ostali bez teksta!

Iako je na samom početku izvođenja numera “Kasno će biti kasnije” i “Plačite oči moje” izgledalo da mu baš i ne ide dobro i da će završiti svoje takmičenje, dogodilo se nešto što će se dugo prepričavati.
Naime, nakon što je žiri počeo sa kritikama, Denis je na svaki loš komentar imao opasku, što je zasmijalo i stručni i produkcijski žiri.
“E moj Denise, šta uradi Slovenija od tebe? Šta ću ja tebi kazati kad ti sve znaš?”,pitao ga je Bosanac na šta mu je takmičar odgovorio mu kaže ono što ne zna i time nasmijao i publiku i žiri.
“Ti imaš takvu dijagnozu, da ću ja da ti dam DA”, rekla je Marija.
“Fascinirana sam da vidim nekog luđeg i od mene. Jedno je sigurno da ti mozak radi sto na sat. Čak mi se to tvoje čudno ponašanje dopada”, dodala je Karleuša.
“Bolje ti je malo više pjevaj, slušaj i malo manje bilduj. Biće pjevač od tebe, samo nemoj da se igraš sa muzikom”, poručio mu je Bosanac.
Pogledajte nastup koji je nasmijao cijeli studio:




controls
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentari :

Objavi komentar